Téma: Rady, Tipy a Návod na DH 0115

Autor

Správa


Richard Junger

Členem od: 17. 01. 2009
Příspěvků: 5

29. marec 2009 12:55:30

Zdravím vás, mám drobný dotaz. Jsem před rozhodnutím, pořídit si mimirypadlo a potřebuji vědět zda se dá s tímto, příp DH 0126 či Ortasem zvládnout stejné práce jako s pásovou 1,5 t jsou o dost skladnější a levnější. Chci začít a mám dilema. Díky za přínosné rady.


Petr Frydl

Členem od: 17. 04. 2009
Příspěvků: 1

17. apríl 2009 11:15:43

Zdravim vsechny,

koupil jsem DH 0115 pro vlastni potreby s kamaradem a chceme nahradit spalovaci motor elektrickym, jelikoz s tim z 90 procen delame v obydlene oblasti a nechceme rusit sousedy v okoli (hlavne o vikendech).

Prosim o informaci/radu, jaky elektromotor (s jakou prirubou) tam dat.

Moc dekuji za jakoukoliv informaci
Petr


Michal Servatka

Členem od: 19. 04. 2009
Příspěvků: 1

19. apríl 2009 19:28:09

Zdravím všechny.
Mam dotaz potrebuju na doma nějaky to rypadlo (jenom domácí práce).Rád bych se zeptal na váš názor jestli by mi ktomu stačil minibagr DH 0115a dojaké hlobky kope?Děkuji za rady.


Rostislav Zdražil

Členem od: 09. 04. 2009
Příspěvků: 3

04. máj 2009 20:02:37

Dobrý den mam taktéž bagr DH 0115. Od puvodního majitele který ho vlastnil 10 let jsem nedostal žádné papíry k provozu přívěsného vozidla. Nevím jak to řeší ostatní zajímaloby mě to. Zdražil Svitavy. Mail: zdrazil.r@seznam.cz


Eduard Holeček

Eduard Holeček
Členem od: 10. 07. 2007
Příspěvků: 2

14. máj 2009 15:35:08

Pánové, kolegové
taky mám "hračku pro velké chalpy " DH 0115 a poprosil bych Vás o radu. Dosluhují mi původní pneumatiky 4,00 x 8, tady někdy v minulosti jsem se dočetl o tom, že se nechají namontovat plechové disky s většími pneumatikami, tuším, že to byly 13". Nemáte někdo tohle martýrium už za sebou a neporadilbyste jak na to ?? Myslel jsem něco na tenhle způsob....
Díky rapidexpres


Lubosh Borni

318
Členem od: 10. 07. 2007
Příspěvků: 748

17. máj 2009 10:32:56

mam pneu z 4-kolky konecne wzorek co se hodi na bagrik...doporucuji...jsou wyssi +sirsi....


Lubosh Borni

318
Členem od: 10. 07. 2007
Příspěvků: 748

17. máj 2009 10:33:43

pneu 4-kolka


Lubosh Borni

318
Členem od: 10. 07. 2007
Příspěvků: 748

17. máj 2009 10:37:44

tady je primo rozmer


Eduard Holeček

Eduard Holeček
Členem od: 10. 07. 2007
Příspěvků: 2

20. máj 2009 23:02:22

Díky za dobrý nápad !!
Zkusím to. Já jsem pořád pátral po předělávkách plechových disků 13", nebo po jiných nábojích, ale tohle je asi lepší řešení, pokud mají správnou nosnost. Uvidíme !! Ještě jednou díky.


Marek Sopko

Členem od: 11. 06. 2009
Příspěvků: 1

11. jún 2009 12:06:30

Odkaz pre pána Petra Frýdla
S tou výmenou motora by som Vám mohol pomôcť, ja by som to potreboval presne naopak. Môj kontakt je 00421 0905568821
S pozdravom Sopko Marek


Albert Bradáč

Členem od: 19. 09. 2009
Příspěvků: 1

19. september 2009 11:25:43

Poradí mi někdo, jaké správně patří těsnění k nádobce olejového fitru hydraulického oleje u DH 0115? Manžeta nebo O-kroužek? A jaký rozměr?
Děkuji předem.

Albert


Miroslav Pospíšil

Členem od: 24. 09. 2009
Příspěvků: 1

24. september 2009 22:37:44

Dobrý den prosím o radu. Koupil jsem DH 0115 ale z motoru zůstalo jen torzo. Jaký typ motoru a kde ho mám koupit?
Jsem z Olomouce. mirapos@seznam.cz


Jan Kubíček

Jan Kubíček
Členem od: 23. 09. 2007
Příspěvků: 9

25. september 2009 08:20:53

Panu Pospíšilovi:
Záleží sice, kolik do toho chcete vrazit, jestli si to chcete jen opravit nebo (a to doporučuji) koupit celý nový motor. V případě, že byste chtěl koupit celý nový motor, obraťte se na firmu KIS Plus (sídlí v Litoměřicích) ... autorizovaný prodej, servis a dodávky ND Briggs&Stratton (Kontakt - KIS Plus a.s., Želetická 305/3, Litoměřice, tel:416 715 511, objednávky info@kisplus.cz, www.kisplus.cz
Motor, který přesně pasuje na DH 0115 je "9HP OHV Vanguard", koukněte na web: http://www.kisplus.cz/produkty_prehled.php?cid=263
Stávající čerpadlo přesně pasuje na tento motor, jediný co musíte udělat, je vyříznout kus plechového krytu pod sedačkou po levé straně.
Cena motoru cca 20.000 Kč.
Já jsem ho na svoje DHáčko měnil (viz. obrázek) a fungovalo absolutně bez problémů, nehledě na to, že máte na něj 2 roky záruku.
Kdybyste si ho chtěl pouze opravit, tak musíte k H.Králové, tam je vrakoviště, kde byste mohl nějaké díly sehnat. Kontakt na toto místo najdete tady někde na fóru.


Jiří Kalousek

Členem od: 01. 11. 2009
Příspěvků: 1

01. november 2009 09:16:05

Koupil jsem minibagr dh 0115 a zjišťuji, že je zralý na GO. Zatím jsem zjistil, že motor už má asi tak dva životy za sebou a ne jak uváděl původní majitel, který z něj pravděpodobně vyždímal co se dalo. Zajímalo by mě jestli někdo neví, jaký motor bych tam mohl dát kromě brixe. Popřípadě jestli někdo nemá již nějaké zkušenosti s výměnou spal. motoru za elektromotor. Jinak chci poděkovat panu Kubíčkovi za poskytnutí návodu k obsluze.


Josef Třešňák

Josef Třešňák
Členem od: 09. 11. 2009
Příspěvků: 112

10. november 2009 21:24:06

Zdravim všechny.
Uvažuju o koupi DH 112 pro osobní potřebu při stavbě.Jelikož jsem toto rypadlo viděl jen z rychlíku tak se chci zeptat jestli někdo z vás by měl návod k obsluze na tento bagr,abych věděl do čeho jdu.Vim že je to už morálně zastaralý bagr ale vzhledem k mým požadavkům je to finančně nejdostupnější takhle velké rypadlo.
Děkuji,s pozdravem
Josef


Roman Beránek

Členem od: 25. 11. 2009
Příspěvků: 1

25. november 2009 12:21:33

Zdravím příznivce vytváření děr do Zeměkoule!Při brouzdání po netu jsem našel tuhle firmu,která se může hodit všem kterým se
nechce platit za nové motory přemrštěné ceny https://shop.wiltec.info/index.php .


Tomáš Stoklasa

Členem od: 06. 12. 2009
Příspěvků: 1

06. december 2009 21:05:38

Dobrý den Všem bagristům.
Uvažuji o koupi minirypadla dh 0115 a chtěl jsem se zeptat, na co si dát při koupi pozor a zda potřebuji při provozu na pozemních komunikacích mít k rýpadlu doklady (techničák, reg. značku, apod.). za odpověď předem děkuji


Lubosh Borni

318
Členem od: 10. 07. 2007
Příspěvků: 748

19. december 2009 09:09:08

pro ty co jeste mate tak inspirace......zwladne to na co si trouwfnete big-smile


Milan S.

Členem od: 22. 12. 2011
Příspěvků: 7

22. december 2011 21:43:21

Ahoj bagristi, jak to je s povinným ručením na DH 0115? Dá se táhnout za autem, tak se něco platit musí. Kolik stojí a jak se pojišťuje, když nemá SPZ?
Díky za odpovědi
Milan


Luděk Hurych

Členem od: 30. 05. 2010
Příspěvků: 247

23. december 2011 06:44:12

Obávám se, že obecně platí, co nemá SPZ ( nyní RZ ), nesmí na silnici. Jestli je povinné ručení vázáno na značku nevím. Na silnicích je vidět hlavně po vesnicích ledacos, ale v případě nehody je třeba počítat s opravdu nepříjemnými finančními důsledky a v případě zranění či dokonce usmrcení jiného účastníka provozu i s kriminálem...Jde všechno, ale běda, když nastane malér.
Už před časem začali u nás někteří projevovat snahu z nehody vydojit maximum, viníka vymačkat finančně jako citrón, přesně jako je to zvykem v Americe, našem nynějším velikém vzoru. Ti nejvyčůranější jsou schopni si katastrofu podle svých představ i úspěšně vytvořit...


Jan Kubíček

Jan Kubíček
Členem od: 23. 09. 2007
Příspěvků: 9

23. december 2011 19:40:59

Také zdravím. Co se týče DH 0115 a povinné ručení, tak povinné ručení mít musíte s tím, že se váže na výrobní číslo stroje. Takže když táhnete DH za autem, tak musíte mít u sebe platnou zelenou kartu ve které je napsáno výrobní číslo toho DHáčka, které táhnete za autem. SPZ neboli RZ na DHáčku není povinné. Povinné ručení stojí okolo 500 Kč, záleží však na pojišťovně kterou si vyberete...Snad Vám to takhle stačí!? Přeji hezké svátky... J.Kubíček


Milan S.

Členem od: 22. 12. 2011
Příspěvků: 7

23. december 2011 19:55:26

Děkuji Vám za vysvětlení, přeji příjemné svátky.


Ondřej Hájek

Členem od: 04. 03. 2007
Příspěvků: 2079

29. január 2012 12:14:19

Jen pro zajímavost přikládám fotku ze čtvrtečního rána, na kterém je vidět DH 0115 (tedy alespoň myslím, že to bylo DH 0115) s registrační značkou. Táhne ho pickup firmy ČD-Telematika a.s.


Josef Horák

Josef Horák
Členem od: 01. 04. 2010
Příspěvků: 1724

29. január 2012 22:28:36

Zajímavý...tak by mě tedy zajimalo,jestli musí být nebo ne...pokud vím zatím platilo,že co bylo v minulosti schválený bez R.Z. tak mít nemusí...od nějakýho roku registrace,nevím od kterýho,musí být na všem....Je možné,že tenhle tažený bagřík spadá do těch novších....


Jan Čada

Členem od: 03. 01. 2008
Příspěvků: 776

30. január 2012 08:53:28

Horácio-to co vidíme na fotce,tak to bude asi SP – pracovní stroj přípojný je zvláštní vozidlo bez vlastního zdroje pohonu,
To co jsi myslel,je Ss – pracovní stroj samojízdný je zvláštní vozidlo s vlastním zdrojem pohonu.A u těch samojízdných,jako je např.traktorbagr,tak tam je od roku 2001 RZ a vel.techničák.


Josef Horák

Josef Horák
Členem od: 01. 04. 2010
Příspěvků: 1724

30. január 2012 21:07:41

Pane Čada dík za doplnění...někde sem o tom četl a zdá se,že jsem si toho zapamatoval jen málo....


Jan Kubíček

Jan Kubíček
Členem od: 23. 09. 2007
Příspěvků: 9

23. február 2012 16:57:01

Dobrý den, dal jsem před 3 týdny dotaz na ministerstvo dopravy a dnes mi byl sdělena odpověď. DH0115 byly stroje schválené někdy v roce 1991 pro provozování na pozemních komunikací. Ke každému novému stroji existoval doklad - Technické osvědčení vozidla (dodáváno od výrobce ke stroji) a teď k tomu podstatnému:
1) Ten kdo provozuje DH0115 na pozemních komunikací a zároveň má u sebe tento doklad (originál), tedy technické osvědčení, tak může provozovat tento stroj pouze na základě povinného ručení, které se váže na výrobní číslo stroje, tedy BEZ registrační značky
Při kontrole po Vás bude chtít policie ... technické osvědčení originál a zelenou kartu
2) Ten kdo provozuje DH0115 na pozemních komunikací a NEMÁ technické osvědčení (ztráta nebo nákup stroje bez tohoto dokladu), musí nyní zažádat o vystavení podobného dokladu (technické osvědčení vozidla), ale protože dnes se tyto "nové" doklady vážou na tzv. speciální přívěsy (což dříve nebývalo), tak je nutné mít na DH0115 registrační značku a k ní je potřeba si vyřídit povinné ručení, které se váže na RZ
Při kontrole po Vás bude chtít policie ... RZ a zelenou kartu
Doufám, že je to trochu srozumitelné a jasnější...J.Kubíček


Milan Pírko

Členem od: 06. 03. 2012
Příspěvků: 10

06. marec 2012 18:21:10

Zdravím všechny vlastníky DH 0115. Koukám, že kolem provozu tohoto stroje panuje spousta zvláštních a někdy i nepřesných informací. Vycházím ze zákona č. 56/2001 Sb o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, kde jsem našel odpověď, kterou jsem uvedl v sekci DH0115 na NASETRAKTORY

V tomto zákoně je paragraf, jehož citaci sem vkládám raději celou:
§6
(2) Povinné registraci podle odstavce 1 nepodléhá pracovní stroj přípojný (vozidlo patřící do kategorie S podle přílohy tohoto zákona), který je účelově a technicky určen pro práce v zemědělství; toto vozidlo lze však registrovat na žádost vlastníka. Na vozidlo nepodléhající registraci se nevztahují ustanovení § 38 odst. 1 písm. b) až f) a § 39.
dalším zajímavým článkem v tomto zákoně je příloha:

Členění některých kategorií vozidel
(8) Kategorie vozidel S se člení na
a) ....
b) Sp - pracovní stroj přípojný je zvláštní vozidlo bez vlastního zdroje pohonu, konstrukčně a svým vybavením určené pouze pro vykonávání určitých pracovních činností. Pracovní stroj přípojný se připojuje k tažnému motorovému vozidlo, které je přizpůsobené pro jeho připojení. Pracovní stroj přípojný není určený zpravidla pro přepravní činnost.

Z toho mi tedy vychází, že DH 0115 není nutné registrovat na příslušném úřadu obce s rozšířenou působností případně magistrátu města. Taktéž tento stroj nepodléhá pravidelným technickým prohlídkám viz. konec výše uvedeného § 6 odst. 2 – opět přidávám citaci těchto paragrafů

§ 38 Silniční motorová vozidla a jejich přípojná vozidla v provozu
(1) Provozovatel silničního motorového vozidla a přípojného vozidla nesmí provozovat na pozemních komunikacích vozidlo,
a) které je technicky nezpůsobilé k provozu,
b) které není zaregistrováno v registru silničních vozidel v České republice nebo v registru silničních vozidel jiného státu,
c) které není opatřeno registrační značkou nebo registrační značkou jiného státu,
d) k němuž není splněna povinnost pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, 5)
e) které nemá platné osvědčení o technické způsobilosti vydané stanicí měření emisí a stanicí technické kontroly,
f) které nemá identifikační údaje v souladu s údaji uvedenými v registru silničních vozidel.

§ 39 Provozovatel silničního vozidla je na svůj náklad povinen přistavit silniční vozidlo k pravidelné technické prohlídce a silniční motorové vozidlo i k pravidelnému měření emisí ve lhůtách stanovených tímto zákonem.

Samozřejmě, že kromě výjimek uvedených v technickém osvědčení musí splňovat ostatní požadavky zákona – osvětlení, hloubku vzorku ..... Ale za to si zodpovídá každý sám.
Úplně nechápu význam §38 odst. 1 písm. d) ale vykládám si to tak, že pokud jsem v provozu, je lepší být pojištěn kvůli tomu, kdybych někoho poškodil, ať potom platí pojišťovna. Když ale budu zaparkován rok v garáži, nebo nepojedu po komunikaci, tak bych asi platit nemusel, aniž by po mě ČKP mohla vymáhat příspěvek za nepojištěné vozidlo.

Logicky tedy stačí mít k DH0115 technické osvědčení, uzavřené povinné ručení a s bagrem na kouli za odpovídajícím autem lze cestovat po ČR. Co se týče povinného ručení, já osobně mám DH 0115 pojištěné stejně jako auto u České podnikatelské pojišťovny a pojistka na DH 0115 mě stála 0 Kč.

Česká podnikatelská pojišťovna umožňuje k motorovému vozidlu připojistit motocykl do 50 ccm nebo přívěs do 750 kg zdarma. Vycházel jsem z toho, že DH 0115 je sice pracovní stroj, ale „přípojný“ (bez vlastního hnacího ústrojí pro přepravu), a jeho provoz na komunikaci je povolen pouze v přepravní poloze, tedy v poloze jako „přívěs“. Podle uzavřené pojistky se tedy jedná o přípojné vozidlo bez přidělené RZ a s hmotností 565 kg.
Na škody způsobené při pracovní činnosti stroje by se zřejmě musel člověk připojistit jinou pojistkou a na jiná rizika.

Co se týče registrační značky na DH 0115, jak je uvedeno výše, stroj jehož tech. způsobilost byla schválena lze zaregistrovat na žádost vlastníka. Dle mého je to ale nesmysl a zbytečnost, protože pokud bych chtěl takový stroj potom odhlásit a mít ho na zahrádce, tak bych ho musel odevzdat na EKO-likvidaci, nebo kdybych nechtěl platit pojištění, musel bych RZ dávat to depozitu. RZ se pro mě nic nezmění. Pokud by chtěl někdo prudit, tak ať Policii ČR zavolá - opora je v zákoně viz výše.

Doklady by neměl být problém sehnat. U výrobce už asi těžko, ale na registračním místě po ztotožnění stroje na STK by měli být schopni v registru najít technická data a vystavit technické osvědčení pracovního stroje i bez nutnosti zaregistrování a přidělení RZ. Stroj byl vyroben v letech 1989 - 1991, tak proč nevyužít vyjímky zákona. Informace a podrobnosti jsem mimo jiné hledal na stránkách MULTICAR22 a na NASETRAKTORY.

Přeji všem, ať jde práce dobře od lopaty


Pavel Hledík

Členem od: 08. 05. 2012
Příspěvků: 11

08. máj 2012 23:09:20

Ahoj.
Taky jsem si pořídil DH 0115 a zajímá mě :
- kde kupujete levně hydraulický olej a záleží natom jaký přesně ?
- náhradní díly se dají koupit kde ?
- jak se přetěsňuje hydr. rozvaděč ?
- kam "asi na motor" zapojit přídavné osvětlení ?
Díky moc za odpovědi.


Milan S.

Členem od: 22. 12. 2011
Příspěvků: 7

09. máj 2012 18:47:56

>> Pavel Hledík.
- Hydraulický olej koupíš v každé mototechně. Já používám olej s viskozitou 32.
- Náhradní díly ... no třeba pístnice jsem si nechal přetěsnit v Hydraulics (Sehradice), motor mám nový HONDA GX 200 (http://www.necas-zt.cz/honda-gx-200/), na to čerpadlo 4,3 ccm/ot. se spojkou (Hydrocom, Hydroma), hadice ti udělají na každým rohu (v Brně třeba JSC, MHI servis, Charvát, Tubes International, ...)
- Hydraulický rozvaděč si můžeš přetěsnit doma, ale doporučuji poslat výrobci (Jihlavan - tel.: 567 115 662). Problém je v tom, že ty si vyměníš tak max. o-kroužky, ale šoupátko si doma asi těžko vyrobíš .... je to na zvážení. Díly jako třeba pojistný ventil (kuželka, pružina, šroub) mají skladem. Stačí jim nadiktovat výrobní číslo rozvaděče (je na boku rozvaděče) a hned vám řeknou co mají skladem a za kolik. Jsou ochotní vám i poradit.
- Přídavné osvětlení na motor nenamontuješ, pokud tam nemáš cívku na osvětlení (což asi na 90% nemáš ... bez urážky). Řešil bych to menší starou autobaterií, kterou strčíš někam pod rozvaděč a k tomu natáhneš reflektor, nebo jednodužší způsob - čelovka happy
Jinak se dá ledacos vymyslet. Já jsem si teda ještě předelal sedačku a automobilový kola. Ty malinký jsem hodil do regálu a udělal jsem si automobilní (jsou super - na pěkným povrchu se dá frčet rychleji, než s originálama).
Ať se daří rýpači happy


Pavel Hledík

Členem od: 08. 05. 2012
Příspěvků: 11

13. máj 2012 17:53:28

Díky za odpovědi.To předělání na vetší kola mě zajímá, moh bys mi napsat jak a co proto udělat ? mail : karel.pave@seznam.cz
Díííky


Milan S.

Členem od: 22. 12. 2011
Příspěvků: 7

13. máj 2012 21:06:28

Fóra jsou od toho, aby se to řešilo veřejně, proto píšu sem.

Sežeň nějaký starý kola. Úhlovou bruskou odbruš vnitřní prolisovaný plech od ráfku. Ráfky nech otryskat a navař tam nový střed kola, který posílám tady v PDF: https://docs.google.com/open?id=0B1-kmMWEKJDzSlBpeC1OX0t4cVU
tady v DWG: https://docs.google.com/open?id=0B1-kmMWEKJDzUDRDdVRxNWdRZDA
Já jsem si středy nechal vyřezat laserem. Pozor, kdyby jste chtěli odeslat toto DWG pro pálení, zkontrolujte si váš vnitřní průměr disku. Já jsem tam nechal vůli 5 mm na průměr a super. Po navaření (chlapi myslím NAVAŘENÍ a ne žádný soplení!!!) díry pro šrouby z vnější strany zkos, aby se matky neuvolňovali. Stříknout barvou, obout pneu, nasadit na stroj a jezdit.

Čaute rýpači blunk


Pavel Hledík

Členem od: 08. 05. 2012
Příspěvků: 11

14. máj 2012 08:19:16

Výborně ! mockrát děkuju, lepší to ani být nemohlo happy
A to navaření, musí být teda hodně přesný ( aby kolo neházelo ).


Milan S.

Členem od: 22. 12. 2011
Příspěvků: 7

14. máj 2012 08:55:46

Snaž se to navařit dobře vystředěný. Ale já jsem myslel, aby jsi to pořádně provařil až do kořene. Žádný studený sváry!


Pavel Hledík

Členem od: 08. 05. 2012
Příspěvků: 11

03. jún 2012 21:23:25

Dnes se mi stala tato věc.
Začal jsem bagrovat a asi tak 30minut v pohodě a plné síle, pak jsem vypnul motor a přestal bagrovat.
Pak jsem došel že budu pokračovat a stalo se to, že jsem udělal lžícou pár pohybů a pak to najednou všechno přestalo fungovat ! na pohyb páček nic nereaguje.
Od motoru přes spojku k čerpadlu je vše ok.
Tak jsem hledal příčinu a za 5 hodin laborování čištení čerpadla hadic atd. jsem na nic nedošel.
Nenapadlo by někoho co se mohlo stát ? Zatím to vidím na čerpadlo, ale do poslední chvíle bylo normálně silné, když teď povolím odvod hadice od čerpadla tak z něj nic nestříká ale jen teče.
Kdyby to bylo čerpadlo - může někdo poradit kde ho koupit a jestly né rovnou nějaké silnější ? ( pokud by se nemuselo nic dalšího upravovat ).
Budu vděčný za každou radu.
Snad jsem to dobře popsal, díky blunk


Milan S.

Členem od: 22. 12. 2011
Příspěvků: 7

04. jún 2012 19:46:36

Napadají mě 2 věci: Buď zavzdušněný hydr. okruh nebo čerpadlo. Každopádně vyzkoušej to čerpadlo (cca 1500 Kč). Záleží kde bydlíš. Dá se sehnat třeba v Jihostroji, Hydromě nebo třeba v Hydrocomu. Mrkni se jakej máš výkon a pracovní otáčky na motoru a podle toho ti poradí jestli si můžeš dovolit větší čerpadlo nebo ne (parametry pro bagr: průtok 11 litrů / min a prac. tlak 16 MPa). Je to ale divný, že to přestalo tak náhle .... víc už mě nenapadá. Až to opravíš, tak dej zprávu čím to bylo.


Jan Čada

Členem od: 03. 01. 2008
Příspěvků: 776

04. jún 2012 20:39:14

K tomu nápadu,že by mělo být něco zavzdušněné,bych doporučil si přečíst toto-- http://bagry.cz/forum/pridavna_zarizeni_a_prislusenstvi/pel_job_12_4_eb


Milan Pírko

Členem od: 06. 03. 2012
Příspěvků: 10

04. jún 2012 21:21:59

Osobně bych to viděl na přicpaný přívod hydr. oleje mezi nádobou a čerpadlem. Někdo tuším na nasetraktory.cz psal, že mu do nádrže spadla gumička z pod víčka olejové nádrže a přicpala přívod. Pokud byla hydraulika do poslední chvíle funkční a po opětovném nastartování je problém, hledal bych závadu právě na přívodu k čerpadlu.


Pavel Hledík

Členem od: 08. 05. 2012
Příspěvků: 11

04. jún 2012 22:41:52

Přítok do čerpadla a nádržka s hydraulickým olejem je ok,po kontrole klínku a mezikusu k převodovce je vše v pořádku.
Takže jak jsem psal, po povolení hadice co vede k rozdělovači jen teče - takže to bude to čerpadlo sad
Nevím v jakém stavu má čerpadlo být, ale jak jsou tam ozubená kolečka která mají být asi úplně u stěn těla , tak je ve stěnách jemné probroušení a tama asi uniká tlak a nedá výkon.
Toto čerpadlo je v rypadle cca max 2 roky ! je to Italská výroba, teď budu radši dávat české z Jihostroj Velešín blunk
Zřejmě se tam dostala nějaká šponka nebo něco a prodřelo se to ( jen mi nejde do hlavy proč tak náhle ).
Zajímalo by mě taky, proč se filtr nachází až na vracečce z rozdělovače do nádoby ? Dal by se předělat i před čerpadlo ?
Po poradě s pánem z Jihostroj Velešín, tam asi dám i o něco silnější.


Jan Čada

Členem od: 03. 01. 2008
Příspěvků: 776

05. jún 2012 06:20:11

Pavel píše-//Zřejmě se tam dostala nějaká šponka nebo něco a prodřelo se to ( jen mi nejde do hlavy proč tak náhle ).
Zajímalo by mě taky, proč se filtr nachází až na vracečce z rozdělovače do nádoby ? Dal by se předělat i před čerpadlo ?
Po poradě s pánem z Jihostroj Velešín, tam asi dám i o něco silnější.//
Proč tak náhle ?Takže to asi nebude ono.Dál,proč by se filtr měl nacházet jinde než právě je?Copak před čerpadlem je tlak? Vždyť by do čerpadla nic neteklo.Filtr bude na správném místě.Silnější čerpadlo-silnější motor.Asi má pán z Velešína zkušenosti.


Nové příspěvky k tématu mohou být vkládány pouze na konec příspěvků: přejít pro vložení