Téma: komatsu WB 97 problém s převodovkou
Autor
Správa
24. január 2011 22:12:19
Jdu si dát taky jedno muj tel je 776396497 napiš sms tvoje číslo ráno to pořešíme měj se a ještě jednou díky.
25. január 2011 17:38:27
CAU ví někdo jak jsou cívky na převodovce 5ks od hora který je na co díky.
25. január 2011 18:08:04
Rostíku,ty toho mého kamaráda Emila dráždíš Tak už vem konečně vercajk a podívej se do toho,nebuď měkej,když to zvládnou jiní
Podívej se na seriál A je to,tam občas čerpám inspiraci a pujde to samo.
25. január 2011 20:27:23
Cauky já se toho nebojím jen bych nerad dělal něco zbytečně po poradě on už bude vědět s kým musím proměřit tlaky čerpadla , ale kde? a kolik má normálně dávat. jen mi nejde do hlavy ,že to jde na 2 na 3 na 4 ale jednička se ani nehne a dnes to přestalo chrastit a dám jedničku a zase ty zvuky. třeba to bude někde v el. uvidím po měření zatím díky.
25. január 2011 22:00:19
No samozřejmě se toho nebojte ! To přece dělaj zase lidi z nebe jsem ta převodovka přece nespadla.
26. január 2011 11:21:51
Ahoj všem má někdo servisní manuál na převodovku na komatsu wb97 převodovka clark-hurt popřípadně ho i koupím.? volal jsem servis na změření tlaků Most a Pha nemají čas a já potřebuju makat normálně se toho asi bojí. nebo už nevím.
26. január 2011 18:30:46
Zdravím , musíte to řešit s Vaším nejbližším autorizovaným servisem. Servis si musíte objednat , zubař vás taky nevezme hned . Tímto by tuto kauzu uzavřel. Hodně zdaru Emil
26. január 2011 18:43:39
Ahoj jsem zvědav objednal jsem servis na měření tlaků uzavřem to jak stroj pojede.dík Emile máš bagr?
23. február 2011 23:47:45
Zdravím, také vlastnim Komatsu wb97 R r.v.96.Měl jsem obdobné problémy jako Ty a převodovku, jsem si dělal sám.Takže začnu množstvím oleje v převodovce, píšeš že jsi vypustil 9l.Převodovka má mít 13l oleje,z toho asi 1l zůstává v měniči.Dlouhodobé malé množství oleje má za následek rychlejší opotřebení zubového čerpadla a sniženi potřebného tlaku. Převodovka má dva pojistné ventily,1hlavni pjistný ventil-13729 kPa, 2bezpečnostní ventil 23536kPa.
Je toho dost co k tomu problému napsat,pokutbudeš chtít tak mi zavolej na tf.724814177rád ti poradím.
13. marec 2011 09:26:35
Ahoj Zděnku dík za rady zavolám ted jsem nic neřešil poněvač jsem si do toho všeho zlamal nohu nic moc snad mi sadru za 14 dní konečně sundají a hurá na převodovku. každopádně každa rada dobrá dík.
05. august 2011 22:38:10
Take k tematu převodovka -jsou bagraci nebo take žvanilove-kam patřiš ty?
Lapkyn
09. august 2011 08:09:54
Zdravím nevíte někdo co znamená v 97ičce chyba E6 ?
14. október 2014 18:37:31
Ahoj, měl bych dotaz k tomuto stroji WB97-R1 - 1996rv.
Při koupi na jaře jsem si všiml, že na stroji lehce něco ťuká, ale přisuzoval jsem to kardanům (nejsou špatné, ale ani nové). Při posledním hrabání se ťukání přetransformovalo na klepání a při jízdě na 3,4.r.s. je to už bouchání. Zvedl jsem to a vim, že se jedná o zadní náhon (předek zapnutý, vypnutý= stejný zvuk).
Také vím, že to jebne 6,25 cca krát za jednu otočku zadních kol (brzdou zkoušeny jednotlivě a pořád stejné).
A nyní hlavní dotaz: Věděl by někdo poměr převodů v reduktorech a na hrušce differncialu?
Poradil by někdo kde sehnat náhradní díl, až zjistím kde je chyba? Rozebrat se to musí, ale raději se zeptám, pokud se s tím již někdo nesetkal. Tipuji to na zuby na talíři difu, ale zase se nestává to, že by v záběru bylo hluché místo.
Díky Jindra
14. október 2014 20:45:03
Pokud si myslíte že máte ohlodané zuby, tak doporučuji odmontovat krytky. Na nich jsou magnety, které zachytávají kovové piliny. Takto poznáte ve které části je problém. Jsou opravdu účinné, na výpušťáku převodovky jsem našel kusy rozpraskaného O kroužku.
15. október 2014 18:11:25
Super, díky za radu, to zkusím první. Našel jsem stránky, kde dělají zakázkově diferenciály do závodních speciálů, tak zřejmě půjdu touto cestou, než kupovat originál za 120tis. Dělal už někdo na tomhle zadní diff? Jen nějaké tipy a triky.
22. október 2014 10:06:06
jinak pro všechny příznivce oprav KOMATSU doporučuji toto: http://komatsupartsbook.com
po dlouhém hledání a desítkách serverů, kde toto vytisknou a prodávají za dolary je to zdarma
tady je spojka http://komatsupartsbook.com/#?k=!0!8!5504!79!87
02. január 2015 13:59:31
1-4 zeleně = jízda vpřed
1-4 oranžově = jízda vzad
8 žlutě společně s červeným N znamená že skříň je v zabezpečené poloze
8 červeně že musí být změněna rychlost stroje pro optimální provoz skříně, hrozí riziko velkého zpětného kopnutí skrz převodovku.
T - autodiagnostika
N - neutral
23. január 2015 23:22:01
Děkuji opožděně p. Jeníčkovi za odpověď. Koukal jsem na Vaše stránky a zjistil, že máte také tento stroj. Nemáte prosím náhodou návod nebo něco podobného? Rád bych stroji rozuměl dříve než něco zničím Žádný strach - nikomu nebudu konkurovat, nemám to k podnikání. Předem děkuji, s pozdravem J. L.
07. február 2015 13:51:30
není zač, mam k němu originál servisní manuál v angličtině, ale je to dost stránek a scanovat jednotlivě se mi moc nechce, bylo by to nadlouho. Co by jste konkretně potřeboval?
02. marec 2015 19:28:26
Dobrý den , co znamená Zabezpečená poloha? Děkuji D
30. august 2020 08:30:34
Dobry den,
chcel by som poprosit o radu, mam Komatsu WB 97R-1 alias FAI 898 rok asi 1996. Vcera pocas cuvania prestala fungovat dvojka. Mal som nalozenu prednu lyzicu a pri pohybe zrazu stroj ostal stat. Na volici prevodovky vsetko svieti ako ma nevypisuje ziadnu chybu. Ostatne rychlosti teda 1-ka a 3-ka (4-som este nikdy nepouzil), idu normalne (myslim). Ked stroj zodvihnem, kolesa sa rozbehnu aj na zaradenej dvojke dopredu aj dozadu. Dal som ho potom na rovinu a vyzera ze dvojku zaradi lebo stroj sa aj jemne pohne ale potom akoby zacalo nieco presmykovat a ostane stat. Rovnako to robi vpred aj vzad. Jemny pohyb a potom nejde. Obavam sa ze v Kuhne by oprava vysla viacej ako je hodnota bagra tak patram ako by som to vedel opravit sam. Zo strojom nepodnikam mam ho iba pre seba.
Dakujem za kazdu radu.
Zdravim
Marcel
11. október 2020 13:49:19
Každý kvalt má své lamely a O kroužek, to je ovládané tlakem oleje a ten je tam posílán přez elektrocívky na pravé straně převodovky. V některé z těchto věcí bude problém. Na skříni jsou kontrolní porty, každý pro jiný kvalt, a tam se měří tlak oleje.
21. október 2020 06:40:05
Podobný problém jsem měl na stroji case 695 sr.je to prakticky stejná převodovka.prevodovku jsem rozebral a bylo vysypané ložisko 1. stupně a sednuta celá hřídel na které je ocelový těsnící kroužek.ten vydřel do skříně drážku kudy utíkal olej.oprava vyšla cca 8 tis.
21. október 2020 06:41:24
Nicméně jsem začal s rozebíráním až po kontrole oleje a nalezení ocelové klece ložiska jak někdo psal přede mnou
- « Předchozí
- 1
- 2